4 juni 2021

Hoevelaken als inspiratie

Dorpsgezicht Hoevelaken
Goed nieuws. Na twee jaar van afwezigheid doe ik samen met vriend Cees Otte weer mee aan de Kunstroute Hoevelaken 2021

Het thema van de schilderijen die ik dit jaar tijdens de Kunstroute exposeer is Hoevelaken. 

In 2019 stopte ik op 78 jarige leeftijd met de schoenmakerij aan de Langestraat in Amersfoort.  Zodoende kreeg ik meer tijd om te schilder. Met de komst van Corona werd ik de afgelopen anderhalf jaar meer teruggeworpen op mijn nabije omgeving. Hoevelaken en het landelijke buitengebied hebben mij altijd al geïnspireerd, maar ik heb het hierdoor herontdekt. Uit deze ontdekkingstocht is een mooie serie schilderijen voortgekomen. Dorpsgezichten, boerderijen en landschappen vormen de basis van de schilderijen die ik dit jaar exposeer tijdens de Kunstroute Hoevelaken.

De Kunstroute vindt plaats op 25 en 26 september 2021. Zodra de expositie locatie definitief is laat ik het weten.



Disclaimer Kunstroute Hoevelaken 2021:
Uiteraard is nog onbekend of en zo ja, welke richtlijnen er vanwege COVID19 op dat moment gelden. Wij houden de ontwikkelingen goed in de gaten en zo nodig zullen wij tegen die tijd nog aanbevelingen doen voor een verantwoord verloop.
Het spreekt voor zich dat de kunstroute alleen door gaat als dat verantwoord is en de omstandigheden het toelaten.